01 September 2012

MEDICATE DEEP HEAT LOTION


(1) MEDICATED DEEP HEAT LOTION (RM48.00)

CARA GUNA: 
1- sapu ditempat yg berlemak sahaja. * tak ada lemak tiada tindak balas. 
2- mesti sapu ketika relax. * contoh ketika menonton tv, sedang berfb, ketika baca surat khabar.


AMARAN KERAS: tidak boleh digunakan ketika menjalankan kerja2 berat seperti mengemas, sedang bersenam.

AMARAN KERAS: tidak boleh disapukan dipipi kerana pipi adalah otot.
REKEMEN UNTUK TEMPAT – TEMPAT BERLEMAK:
1- BAWAH DAGU
2- PERUT
3- PINGGANG
4- PEHA
5- LENGAN

TINDAK BALAS DAN HERBA BERFUNGSI
1- serta merta selepas losyen menyerap RASA PANAS SUAM DARI DALAM bukan DIATAS KULIT.
• akan terasa sedikit gatal2.
• seterusnya rasa berpeluh yang keterlaluan.
• peluh yang luar biasa.
• lagi banyak lemak lagi banyak peluh yang akan keluar.
• REKEMEN lebih effectif bila di wrapping ditempat berlemak selepas sapuan.

JAMINAN KESELAMATAN:
lulus lesen kkm dan selamat digunakan.

KELEBIHAN:
boleh buat services SLIMMING CENTRE DIRUMAH kerana losyen yang SUSUK DARA RESOURCES keluarkan bermutu tinggi dan setanding losyen yang digunakan dislimming centre terkemuka didalam malaysia.....


(2) MAGICAL MEDICATED BODYSLIM SOAP (RM36.00)

Digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan montot yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang, pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.
Semasa 
penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit. Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat. Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, gebu, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak, kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .
Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.



Berat : 100 Gram

1 comment:

Unknown said...

TESTIMONI

~SENGGUGUT~ DARI RAKAN SENDIRI...BESTTTT OOOO!!!

Produk : Medicated Deep Heat Lotion RM48
(Skrg berwajah baru dengan pelekat berwarna oren)

Assalam ...nk story dgn ko ni...pgalaman guna losyen JSD...semalam aku da guna losyen tu, tp sblum tu aku nk tya ko, losyen tu guna sikit je ke??aku lupa nk tya ko kemarin cara nk guna... bukan apa, aku guna losyen tu mcm aku guna losyen yg biasa, jadi berabis laa aku letak bnyk2, excited laa katakan...klu ko nk tau, aku skrg ni baru period, tu yg aku guna bnyk tu, kononnya nk hilangkn sakit senggugut aku ni stp kali period!!!

Tp x sampai beberapa minit....FUYOOOOO!!!!PANAS GILER!!!ABIS MERAH PERUT AKU!!!Hebat laa losyen ni..meletopp!!!Mmg tindak balas losyen tu akn mhilangkan senggugut ka??Sbb aku prasan, dlm menahan kepanasan...rasa sakit senggugut yg aku tanggung slama ini daa x ada daa...yg lg best, darah period aku kluar lancar dan cantik jer warnanya!!Warna darah kali ni x sama lgsg dgn warna darah yg biasa tu...klu dulu darah tu kluar berketul2 pastu warna da jadi merah kehitam2an daaa...mmg berbeza sangat laaa period kali ni!!Besttttt!!!

Hmmm..lum abis lagi...satu lg yg aku prasan, sakit belakang sms period pun da hilang!!Bila bangun pagi hari ni, rasa segar sangat!!!Yg peliknya, losyen tu pun masi lg terasa panasnya!!!tp tak laa sepanas mcm semalam!!!rasa terbakar u!!!utk mereka yg mgalami mslh spt sy ni..jom try losyen dari JSD ni!!!Tapi ingattttt....klu x nk rasa terbakar mcm sy, guna sikiiiit je tau!!! Apapun, nk ucap terima kasi sesangat dgn team JSD sbb mperkenalkn produk ni!!!Mmg berbaloi guna produk ni...harga mmg mahal sikit tp mmg tk mgecewakan...puas ati sesangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...